HEMVÄNDARHELG KUCKELIKU STYLE

Påsken är här och med den våren. Så härligt. Vi hade påskmiddag i förrgår hemma hos Jenny och Johan på Staketgatan. Riktigt trevligt trots att jag var trött som en zombie. Jag verkar aldrig riktigt bli av med denna förkylning som etsat sig fast vid min sida. Somnade till och med på soffan efter middagen. Inte ok men som tur var så var jag med mina närmaste vänner så jag är nog förlåten!? Alla kunde dock inte komma hem i år. Sari är mitt uppe i en flytt och Anna och Fredrik har ju precis blivit föräldrar så de valde att stanna kvar hemma i hemmets trygga vrå <3 Hemvändarna var finaste Kerstin som tog påskledigt från plugg i Umeå och gullungarna Erika och Micke lämnade Stor-Stockholm för påskmys i Lill-Gävle med familj och vänner. Kerstin bor hos sina föräldrar och Erika och Micke bor hos mig. Bilder från middagen samt gofrulle på Långfredagen. Nu åker jag och mamma upp till stugan i Våle. Har längtat ihjäl mig dit upp så det skall bli såå skönt. Undrar om det går att köra ända fram till stugan? Jag håller tummen för det!

/Emilia

Johan, Kerstin, Micke, Hanna, 
Jenny, Enrique, jag, Erika, 
Emelie och Andreas.

Gofrulle, jag och Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar