DÄR SATT DEN.

Måndagen med stort M, alltså måndagen den 31 mars 2014. Den dagen kommer jag alltid att minnas. Min i raden tredje individuella anställningsintervju äger rum, på IKEA i Borlänge. Fredagen den 4 april, alltså idag ligger mig också varmt om hjärtat. Idag fick jag svar att de jättegärna vill att jag kommer och jobbar hos dem i sommar. Jag är så glad att jag spricker. Från början var tjänsten på 20% men nu blev jag erbjuden 80% vilket känns så himla roligt! TACK Thomas. Jag skall jobba på logistikavdelningen till och med sista augusti men hoppas såklart på att dröm-tjänsten inom IKEA dyker upp. Visual Merchandiser eller Interior Designer på Kom&In. Nu är foten och hela jag inne. Nu börjar det. Min resa. Min karriär. Jag är så glad att jag gråter. Det är fredag och jag säger - VÄLKOMMEN HELG <3 

/Emilia


 Uppladdning. IKEA. Nedvarvning.
Tur. Firarvåffla. Segergest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar