FYNDARMÅNDAG & HELGBESTYR

Bland det drygaste som finns är när smink tar slut. Samtliga produkter tenderar alltid att ta slut på samma gång. Jag handlar mina make-up-produkter på The Body Shop då jag gillar deras syn på djurförsök och hur de stöder olika länder i olika projekt samt att de faktiskt har väldigt bra grejer. Däremot är de inte så billiga. Men idag hittade jag en 25%-kupong i min plånbok + att jag hade 200 kr innestående att handla för. Så jag slog till på puder och läppstift. Lovely monday!
  
Sista bilden innehåller några minibilder från helgen. Jag har målat lite hemma. Har nästan alltid något projekt på gång. Fredagsmys med mina bästa vänner, Jenny och Erika. Nu när min familj har börjat krympa så ser jag de nog mer som min familj. Jag kan räkna med dem i vått och torrt. De är mina barndomsvänner och de känner mig utan och innan. Tack för att ni finns! KÄRLEK. 

Lördagen bjöd på morgonpromme i solen tillsammans med Erika, efterföljt av gofrulle med surdegsbröd från "Epi". Såå gott. Sedan tog jag en snabbvisit till Emelie och vi picknickade med kaffe, mackor och donut på Rullsand. Kvällen bjöd på fest med mina fellow classmates från Design- och träteknik, iallafall några utav dem. Det var fantastiskt kul!

På söndagen tog jag det väldigt lugnt. Tröck en massa onyttig mat samt snacks. Häagen-Dazs Strawberry Cheescake är en favorit och hela åkte i med hull och hår. Haha! Sedan drömde jag mig bort till soliga stränder i Turkland innan huvudet lades på kudden och Emilia fick sin efterlängtade date med Herr John Blund.

/Emilia

Extra Virgin Minerals Powder Foundation
305 Natural Beige


Colour Crush Shine Lipstick
18 Sunset Romance, Nyans 21759



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar