FÖRNYELSE

När jag för första gången flyttade hemifrån investerade jag i ett vitrinskåp samt ett CD-skåp från märket Malibu. Under årens lopp har jag samlat på mig flera möbler i samma serie. Två byråar och två nya CD-skåp. Nu har jag länge gått och suktat efter IKEA's vitrinskåp "Fabrikör" och påbyggnadsbyrån från IKEA PS 2012. Eftersom att jag numer är IKEA-anställd (wihoo) så tänkte jag gå loss på lite nya möbler. Ut med det gamla och in med det nya. Jag behöver förnyelse. Igår pratade jag med mitt ex-kex och han vill jätte-gärna ha CD-skåpen. TACK Micke! Three down, three to go. Bild där Malibuskåpen satt monterade på väggen och bild på själva CD-skåpet samt de nya fina IKEA-möblerna. Det kommer att bli awesome.

/Emilia

Vägg där skåpen satt

Fabrikör

Påbyggnadsbyrå IKEA PS 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar