SÖNDAG OCH JAG ÄR FORTFARANDE HÄNGIG

Vaknade sent idag och hoppades att förkylningen skulle vara ett minne blott. Dessvärre var den kvar, lika dryg som igår. Istället för frukost blev det lunch/mellis i form av våfflor. Mums!

Tog mig ned på stan och uträttade lite ärenden inför imorgon. Det är då det gäller! 
Inhandlade kläder som skall passa för en jobbintervju. Välklädd men inte överklädd. Hel och ren är något jag är uppvuxen med att höra. TACK mamma, pappa, mormor och morfar. Mina förebilder och skyddsänglar <3 
Imorgon måste ni vara på alerten får då behöver jag er som allra mest.

En av mina finaste och bästa vänner, Jenny mötte upp för en boost-fika med färskpressad apelsinjuice och Caffe Latte på Java. Jag har inte orkat gjort kaffe på flera dagar nu när jag har varit sjuk så jag njöt verkligen av både fika och sällskap.

/Emilia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar