IDAG BLEV EN GLAD VÅRDAG

I morse vaknade jag tidigt och donade lite hemma innan min morgonpromenad. Jag skall nämligen ha en brakfest här hemma imorgon och pedant som jag är så städar jag både före och efter själva tillställningen.

I måndags fick jag ett tråkigt besked från IKEA Uppsala där jag var på anställningsintervju måndagen innan. Alltså, nej tack. Hela veckan har varit lite deppig. Kallt ute och ingen direkt idéspruta gällande plugget. MEN nu på förmiddagen ringer telefonen och det är från IKEA Borlänge. De vill träffa mig för en intervju nu på måndag. Lycka! Så nu är jag på banan igen och välkomnar våren med öppna armar. Nystädat och pyntat med ljusa, härliga färger. Se bilder nedan. HEJ helg!

/Emilia

Kök
        
Sovrum

Badrum/WC

Detaljer


Balkong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar