I VÄNTANS TIDER..

Jag är tyvärr fortfarande hängig i min förkylning. Trotsade det imorse och tog min fina, svartvita bil, även kallad Skatan till Uppsala för en första gruppintervju på IKEA. Med mig hade jag lilla Fredrik som också var kallad till samma intervju. Eftersom att någon hade beställt en hel del snö inatt så fick vi lite problem halvvägs till vårt mål när vi hamnade bakom två plogbilar som körde i varsitt körfält och stoppade upp all trafik. Vi fick krypa. Här blev både jag och Fredde lite lätt svettiga. Tänk om vi inte hinner!? Vi väljer därför att vika av från E4:an och åka den gamla vägen via Mehedeby. Tack och lov så hann vi fram i tid. Precis kan man säga! Jag kunde inte somna igårkväll. Dels för att jag inte har gjort annat än att sova nu när jag har varit sjuk men också för att jag var så förväntansfull inför idag. Jag minns att jag kollade på klockan runt 03.00 sista gången och sedan kl.05.00 ringde min väckarklocka. Hej fröken Tröttmössa! Jag har legat på soffan sedan jag kom hem idag på eftermiddagen och seriöst inte kunnat hålla ögonen öppna. Stackars Emma kom förbi. Vi käkade våfflor. Då hade hon kontakt med mig men sedan var jag i ett töcken. Hon åkte hem och jag sov vidare. Förlåt gumman <3

Bilden är från idag när jag och Fredrik käkar frukost i restaurangen på IKEA efter intervjun. Nu är det bara att vänta.. One down!

/Emilia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar