DAGAR SOM DENNA ARKIVERAS I HJÄRTAT

Idag, måndagen den 31 mars 2014. Måndagen med stort M är dagen då min anställningsintervju för IKEA Borlänge äger rum. 

Det kändes onekligen väldigt bra. Det tyckte jag förvisso sist också när jag var på gruppintervju för samma tjänst i Uppsala. Jag har egentligen ingen aning om vilken person de söker men tycker ju själv att jag och IKEA är som klippt och skuren för varandra. Jag blev inbjuden till en gruppintervju klockan 13.00 men insåg när klockan var 12.59 och ingen annan hade dykt upp att jag skulle få göra en individuell intervju. OMG! Som tur var hann jag aldrig bli riktigt nervös och eftersom att jag inte hade tränat och förberett mig en massa så blev det en hel del improvisation vilket kändes väldigt naturligt och flytande. Allt kom från hjärtat och jag var helt och hållet mig själv. Skön känsla. Jag får svar den här veckan så nu tänker jag goda tankar och hoppas på det bästa! Dagen i bilder. Ha det gott!

/Emilia

Uppladdning.


IKEA Borlänge.


Piren vid Stora Enso, Skutskär.

Nedvarvning vid havet hemma i Harnäs. Här spenderades en hel del tid som liten Emilia. Energin blir påfylld när jag är här. Både för den härliga utsikten och även för nostalgin. Tillbringade även tid här när jag var sjuk och hemma på permission från Ackis, eftersom att jag bodde hemma hos mamma och pappa då.

                  
Mormor & morfars hus i Furuvik. 

Jag åker förbi ibland & blir lite varm i hjärtat. Ni fattas mig <3

2 kommentarer: