SEXTON DAGAR TILL SEMESTER

Gud så jag längtar till ledighet, sol och värme. Värmen kan jag dock inte klaga på nu då vi hade 26' här hemma i Gävle idag. Fantastiskt skönt! Men det är ju inte samma sak som att vara utomlands där man slipper städa, tvätta, laga mat ja till och med diska sin egen disk. Den här våren har varit sjukt jobbig. Mycket på grund av att jag har varit mer pollenpåverkad än någonsin och hela min tillvaro har tagit stryk av det. Inte minst skolan som jag faktiskt inte har blivit färdig med som tanken var :( Jag är en bit på väg men inte i mål och det gör mig lite smått deppig faktiskt. Men men, vad göra när jag inte rår för det! Det är bara att gilla läget, bita ihop och ta nya, friska tag.

Den 7 juni åker jag och min fina lilla mamma till Alanya i Turkiet. Vi har blivit ett litet resteam vi två <3 Såå mysigt att få rå om varandra och njuta av lugn och ro. Vi har hittat ett hotellkoncept med Ving som heter Sunprime. Rekommenderas starkt! Åldersgränsen är 16 år. Lugn och ro och inget kiss i poolen :) Det är sjukt bra att de har börjat med dessa olika alternativ vid charterresor. Barn måste få vara barn och då finns det hotell anpassat för det och de som vill ha avkoppling på sin semester kan välja ett alternativ som detta. En win win situation helt enkelt. Jag längtar ihjäl mig <3

/Emilia
  
Nedräkning pågår.


SUNPRIME NUMA BEACH
Hotellet.


Balle med havsutsikt.


Spapool på taket.


Relax vid poolen i trädgården.


Ball toalett.


PRIME SUITE
Så här ser vårt rum ut. 
Balkong mot stranden med havsutsikt. 


Planlösning Prime Suite.


Här kan ni se mer information om det nybyggda hotellet. 
Det invigdes i april 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar