FÖRSTA VECKAN AVKLARAD

Hittade nyss inlägget från igår i utkastkorgen så här kommer det nu istället:

Sitter nu hos Emmapemma, min lilla gullunge. Vi har inte setts på ages pga. den hektiska tiden som jag har haft nu på sistone. Denna vecka var verkligen "quwaizzy". Fantastisk på många sätt, så att säga. Min första vecka på IKEA Borlänge med truckutbildning som jag klarade i fredags. Skolan närmar sig sitt slut. Exjobbet är i och med det på god väg men dock inte inlämnat som det skulle ha varit. Igår hade vi en supertrevlig kväll hemma hos fina Carro Alm med trerätters, Eurovision Song Contest och kortspel. Det var jag, Jenny och Johan, Carro och Dan och sist och minst Fredric akas Mumin. Hans Annika var på annat rövartåg så jag fick låna honom för kvällen. Tack Annika! Skönt att få gå på date någon gång ibland <3 Det var ett tag sedan om man säger så. Idag sov jag ut ordentligt, åt en god brunch och styrde kosan mot Strömvallen där Gefle IF tog emot Elfsborgs IF. Skitväder rådde och vi höll på att förfrysa oss i endast +5'. Det var jag, Emma, Jenny och Johan. Sedan tog jag min lilla bil, köpte mat på MAX och åkte till Emmsis för att glutta på hockey-VM där det blev en härlig vinst. Ligger nu på soffan och måste verkligen dra mig hemåt då klockan ringer 06.30 imorgon. Rise och shine <3 Godnatt!

/Emilia


IKEA-kläder CHECK!

Truckutbildning råder & helt plötsligt står min lilla mamma där på Tag Själv-lagret & fotar mig. Haha!

 Jenny, Dan, Johan, Carro & Fredric.

Kvällens meny:
 Avocadosoppa med hembakt bröd
Grillade grönsaker, kött med bea- & fetaostsås
Saffranspannacotta med hallon, kaffe & avec

 Jag framför ESC. 
Vi tävlade om vem vi trodde skulle vinna & Fredric förlorade så han kommer att få bjuda oss samtliga på middag här framöver :)

Min söndagsbrunch.

Emma & jag på fotbollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar