SEMESTER?

Hej hopp min sköna.. Nu skall vi dansa i det gröna..?

Nu ligger jag nedbäddad hos mamsen på Kaserngatan hemma i Gävle. Jag har "semester" vilket menas att jag är ledig från jobbet i drömhuset men istället jobbar hemma med renoveringen av Fantastiska Fyran, min nya lägenhet i Borlänge. Det är ju ingen vilsemester direkt :) Jag och pappa har kört på bra med spackling, slipning och målning av hallen samt spackling av mitt sovrum med tillhörande klädkammare. Jag försökte mig på att montera kökslådorna idag men det gick inget vidare :( Samtliga lådfronter sitter fel! Stackars Maya på köksavdelningen ringde efter arbetstid och försökte förklara för mig. TACK! <3 Jag tröttnade och lämnade papi i lyan och styrde kosan mot Gästrikland. På söndag fyller jag år! Därav mitt hembesök i helgen. Jag skall träffa mina fina vänner Emma och Jenny imorgon <3 Det blir middag hemma och säkert Kalles efter det. Det rycker i danstarmen så jag hoppas på att vi går vidare och att det blir en lång natt! ;)

Kram Emilia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar